niedziela, 27 listopada 2011

Słodkie ozdoby na rzęsy czy kolejny wymysł firm kosmetycznych?

kPrzeglądajac strony zwiazane z modą natrafiłam na całkiem ciekawe zdjęcia.

Chyba jedyna ozdoba, która mi się podoba, 
ale to raczej ze względu na zdjęcie



Tylko czy prezentowany produkt odnajdzie zastosowanie w codziennym lub nawet okazyjnym makijażu? Uważam, że z pewnością nie. Po pierwsze kwestia estetyczna. Ozdoby są stanowczo zbyt słodkie i dziecinne. A nawet jeśli trafimy na te w stonowanych odcieniach to wyglądaja one stanowczo śmiesznie


Zanim zobaczyłam to zdjęcie na stronie dystrybutora ozdób na rzęsy nie byłam do nich całkiem zniechęcona. Teraz mówię stanowczo nie. Nie wyobrażam sobie chodzenia po mieście z takimi oczami

Kolejną rzeczą jest fakt, iż są one z pewnością zbyt ciężkie aby nasze delikatne rzęsy mogły je bez problemu unieść. I jak to przykleić aby nie odpadało przy mruganiu? Wolę chyba nie wiedzieć. Ratuje je tylko to, że są wykonanie z fimo. Przynajmniej mam wiem, że się nie rozpłyną przy odrobinie płynu do demakijażu.

Cena nie jest chyba wygórowana zważając na fakt iż z pewnością nie są to produkty jednorazowe. Najtańsze znajdziemy już za 21 zł najdroższe zaś za 66 zł.

Innego zastosowania poza sesjami dla tych ozdób nie widzę
Strona na której możemy zakupić ozdoby: http://www.etsy.com/shop/Spirys?section_id=7097722#

Inne zdjęcia, które mnie zaciekawiły:

Kto chce mieć jajka na oczach?

Te muszę przyznać, że są przesłodkie 
i nawet logo chanel znalazło dla siebie miejsce

Od samego patrzenia czuję dyskomfort

Rozumiem, że ten pajączek ma na dyndać na policzku..



zdjęcia ze strony: http://www.etsy.com


FreeHugs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz